Shop Mobile More Submit  Join Login
Dark Room by serra-angel08 Dark Room by serra-angel08
just played with the camera.. and the picture ended up like this! obviously it's not really a shot taken inside a dark room a very amateur shot, but i like how this pic turned out to be.. hehe

one of those BasurART.. haha
Add a Comment:
 
:iconpartypao:
partypao Featured By Owner Sep 14, 2008
si luke!!! luke kun!!!
Reply
:iconserra-angel08:
serra-angel08 Featured By Owner Sep 21, 2008
uu sa peborit spot nya! hahaha
Reply
:iconalthashheth:
althashheth Featured By Owner Aug 21, 2008
Luke's angry, you're stealing his computer time. Tsk. Tsk. He's already plotting schemes, lagot ka~

:giggle:

I liek your shots as always! See this one in my faves. *kaching*
Reply
:iconserra-angel08:
serra-angel08 Featured By Owner Aug 26, 2008
hehehehe XD oh noes~! scheme: piss on every object inside the house aside from the computer LOL

haha mga basura art.. XD thanks for the fave! mwah! wala ka bagong submission? i miss your artworks!! T_T
Reply
:iconwiccanwick:
wiccanwick Featured By Owner Jul 14, 2008
hmm.. captured at night time? or my eyes are just fooling me.. i like the color... dark and red... :love:
Reply
:iconserra-angel08:
serra-angel08 Featured By Owner Jul 14, 2008
nope it's not taken at night time.. haha taken at noon.. :boogie: glad you like it..
Reply
:iconwiccanwick:
wiccanwick Featured By Owner Jul 14, 2008
noon? galing ng ilaw...!!! :headbang:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
July 14, 2008
Image Size
241 KB
Resolution
1200×1600
Thumb

Stats

Views
217
Favourites
1 (who?)
Comments
7

Camera Data

Make
Canon
Model
Canon DIGITAL IXUS 900Ti
Shutter Speed
1/60 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
8 mm
Date Taken
Apr 10, 2008, 12:26:08 PM
×